софтуер за онлайн магазин
  • Меню

Модул за синхронизация с Colibri

Експорт с Colibri ERP към онлайн магазин Seliton 

Платформата за онлайн магазини Seliton (Summer Cart) предлага готова интеграция със складовата програма Colibri ERP

 

Спестете време и усилия с експорт от Colibri ERP към онлайн магазин Seliton

Синхронизирате с минимални усилия, като спестявате огромно количество ръчен труд. Осигурявате си автоматични последващи синхронизации за отразяване на промените, настъпили в складовата Ви програма по отношение на цените, наличностите, нововъведените продукти и категории.

Процесът на редовно обновяване между Colibri ERP и Seliton автоматизира и координира двете системи, помагайки ви да се фокусирате на 100% върху бъдещото си развитие като подпомага процесът на общото планиране на вашия бизнес и затвърждава позициите ви на водещ търговец във вашия сектор. Търговецът сам управлява и избира честотата на сихронизацията. Двупосочната синхронизация е нова гигантска бизнес стъпка за вашия електронен магазин, вие синхронизирате, а динамиката на бизнеса ви нараства главоломно.

За Colibri ERP

Colibri ERP е продукт на ЕДА ООД - компания, създадена в началото на 1995 г. с обединяване на две фирми (софтуерна и хардуерна). В последствие компанията се развива като изцяло софтуерна с основно направление – разработка и поддръжка на бизнес приложения за финансово-счетоводна отчетност и управление на доставки, продажби, складови наличности. Бизнес системата Colibri ERP е реалиизрана през 2006 г.
 

Технически детайли на синхронизацията между е-магазин Seliton и складовата програма Colibri ERP
Име на продукт  
Код на продукт  
Единична цена  
Количество  
Категория на продукта  
Кратко описание  
Подробно описание  
Изображение на продукт  
Отчет на синхронизацията  
История на синхронизацията  
Защита срещу некоректни данни в складовата програма  
Възмножност да се променят несинхронизирани полета  
Възмножност да се заключват полета срещу синхронизация  
Управление на новосъздадени продукти  
Управление на изчепрани продукти  
Поръчки от Селитон към складовата програма  

 

Начало на синхронизацията в Seliton:

  • Трябва да включите Super XML импорт модула в Админ панела на вашия магазин. Този модул е задължително условие, за да се случи синхронизацията и от друга страна ви позволява да контролирате данните, които влизат във магазина.
  • Ще видите, че сме се постарали интерфейсът да е максимално удобен за работа, максимално опростен.
  • В първото поле посочвате пътя към базата данни на вашата складова програма.
  • Във второто поле посочвате URL адреса водещ към вашия Seliton онлайн магазин
  • В третото и четвъртото поле посочвате XML Api модул потребител и парола, които сте генерирали от Super XML Импорт Модула.
  • Трябва да знаете, че е задължително условие приложението да бъде инсталирано на същия компютър, на който е инсталирана и вашата складова програма.
  • ???Настройки в Microinvest:???

  • Първата настройка, която можете да направите е да изберете от кой обект в Микроинвест ще вземе данни приложението и ще ги импортира в Seliton магазина. Основното, за което можете да го ползвате е ако искате да отделите стоките налични за уеб продажба в отделен обект, тъй като Микроинвест не позволява друг начин да маркирате тези стоки.
  • Следващата настройка, която можете да направите е да посочите откъде приложението да вземе информация за SKU номер или иначе казано – артикулен код.
  • От второто падащо меню можете да изберете откъде приложението ще вземе информацията за цената - тук опциите са повече поради наличието на повече полета за цена в Микроинвест.
  • В черния прозорец ще виждате актуална информация за това какво се случва по време на синхронизацията. При стартиране на синхронизацията, информацията ще се промени във въведената от вас.
  • В долния ляв ъгъл ще видите една отметка “Принудително обновяване”. Чрез нея можете да заявите желанието си информацията за всички продукти да бъде презаписана, независимо от това дали са настъпили някакви промени в данните за тях.
  • Нещо, което е важно да бъде отбелязано, е отметката в секцията “Защита от грешки на доставчика”. Отметката е “не позволявай на продукти без тегло или с нулево тегло да влизат в магазина” - ако не е посочена информация за тегло в Микроинвест, то съответно този продукт няма да бъде допуснат до продуктовия листинг в Summer Cart.
  • Натиснете “Експорт към Summer Cart”.
  • Последното нещо, което искаме да отбележим в Super XML Импорт модулът, се намира в секция отчети и се нарича Журнал на синхронизацията, така наречените репорти. Оттук можете да видите кога за последно е минала синхронизация, колко продукта са се качили при тази синхронизация и цялата информация, свързана с извършената от вас синхронизация.

 

Експортът е приключил успешно и единственото, което можете да очаквате е главозамайващ успех в бизнеса!

 

Ето и възможностите, които модула за двупосочна синхронизация Ви предлага:

Неограничен брой щампи върху продукт
Вие определяте колко щампи да поддържа всеки един продукт, продуктите могат да имат до 4 страни за щампиране.
Гъвкаво ценообразуване за текстови и графични щампи
Може да дефинирате различни цени на текстова и графична щампа
Очертаване на зона за щампиране
Вие сами очертавате къде могат да се приложат щампите според страната на продукта.
Комбиниране на картинки и текст
Summer Cart Щампи поддържа всякакви комбинации от дизайни – картинки, текст, цвят или всичко на куп. И вие, и клиентите имате пълна свобода да сътворявате.
SEO оптимизация
Модулът е оптимизиран за търсачки.
Работи отлично на таблети
Summer Cart Щампи има Touch Support, т.е. клиентите ви могат да избират, оразмеряват, привлачват, завъртат щампи с пръст.
Използва се технологията JavaScript
Summer Cart Щампи използва технологията JavaScript, а не Flash, благодарение на което работи бързо, без необходимост от инсталация на допълнителни плъгини, и не натоварва допълнително хостинг ресурсите на вашия онлайн магазин.
Галерия с ваши готови щампи
Summer Cart Щампи поддържа галерии с щампи по Ваш дизайн. Може да качите неограничен брой дизайни, от които вашите клиенти да избират, като това по никакъв начин не пречи на клиентите да качват собствени графики и текст.
Комбиниране на щампируеми продукти със стандартни продукти
Интуитивно управление и настройка
Модулът допълва по ненатрапчив начин богатата функционалност в Summer Cart Административна Област и има максимално опростен процес на работа.
Съвместим с всички браузъри
Summer Cart Щампи е съвместим и работи безпроблемно на уеб браузъри Internet Explorer v.9+, FireFox, Chrome, Opera, Safari и на мобилни браузъри Android 4+, iOS

Ако имате въпроси, моля обадете се на Търговския отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или ни пишете на имейл адрес sales@summercart.com.