Вградена складова система от SELITON
Платформата SELITON има удоволствието да ви представи най-новата си мащабна разработка - вградена пълнофункционална складова система, достъпна в Административния панел на вашия онлайн магазин.
Разработката е първата по рода си в България с фокус върху безкомпромисно съчетаване на онлайн и офлайн бизнес.
Сега по модерен и гъвкав начин ще управлявате целия си търговски бизнес, включващ онлайн магазин + реални търговски обекти + собствени складове + складове на доставчици с ЕДНА ЕДИННА система.
Oсновни предимства на Складова система SELITON
- Пълна отчетност и прозрачност в покупката, продажбата, логистиката и съхранението на вашите продукти
- Нямате нужда от синхронизация, нито ръчен труд за преадминистриране на данни.
- Всичко работи като едно цяло, защото е ЕДНО ЦЯЛОСТНО РЕШЕНИЕ.
- Разполагате с целия арсенал от функции, необходим за отличната работа на една складова програма.
- Автоматизирано планиране на доставки, независимо дали бизнесът ви "по рождение" е онлайн или с реални търговски обекти
- Не сте обвързани с настолен комютър или лаптоп - имате безпроблемен достъп до вашата складова система през всяко едно устройство, включително през мобилен телефон и таблет.
Функционален списък
Складова система SELITON покрива всички основки процеси от ежедневната работа на развити търговски бизнеси с високооборотни онлайн магазини
- Наличност по собствени сладове
- Наличност по складове на доставчици
- Комбинация от вътрешни и външни складове (собствени и на доставчици)
- Режим на работа с реални и фиктивни наличности - подходящо е в случаите на XML синхронизации
- Всички операции са документно-базирани
- Имате пълна проследимост и отчетност
- Разполагате с разписки за:
- Приемане на стока
- Разполагане в локации в склад
- Изписване от склад
- Прехвърляне между складове
- Фактури и кредитни известия
- Инвентаризационен опис
- Документи за заявка/поръчка към доставчик
- Заприхождаване в склад
- Максимално опростено въвеждане на вариантни продукти (дрехи, обувки, др.) в склад
- Директно създаване на желаните варианти и филтри в онлайн магазина
- Изписване от склад
- Пълна история на складови движения за всеки продукт
- Разполагане в точни локации/стелажи в склад
- Изписване от склад
- Трансфер между складове
- Инвентаризация и корекции
- Отчет "Снабдяване за изпълнение на текущи поръчки"
- Отчет "Презареждане" по доставчик, склад или целия продуктов асортимент
- Автоматично изготвяне на Заявка за доставка и изпращане по имейл към избрания доставчик
- Предвидили сме решение за различни бизнес модели и движение на продукти между Търговец <> Краен клиент и Търговец <> Доставчик
- Три режима на работа с всеки доставчик:
- Отчитане на реални налични бройки
- Отчитане на фиксирани "условни" бройки
- Работа с неограничени бройки
- Резервиране на количества
- Изписване от склад
- Етикетът съдържа Име, Цена, Баркод на продукт
- Четири готови подредби + Възможност за ваши подредби
- Сами определяте размера на етикетите
- Гъвкаво и лесно управление при печат на етикети
- Специален интерфейс за бърза и удобна работа
- Не изисква специална техника, един компютър или таблет е достатъчен за да продавате на каса
- Достъпен е директно в административната област на онлайн магазина
- Осигурява единна продажбена система, с единно централизирано отчитане на складови наличности
- Работи с баркод четец
Ние предлагаме пълнофункционална складова система, заедно с онлайн магазин, безплатно за 14 дни.
Основни предимства на Складова система SELITON
- Пълна отчетност и прозрачност в покупката, продажбата, логистиката и съхранението на вашите продукти.
- Нямате нужда от синхронизация, нито ръчен труд за преадминистриране на данни.
- Всичко работи като едно цяло, защото е ЕДНО ЦЯЛОСТНО РЕШЕНИЕ.
- Разполагате с целия арсенал от функции, необходим за отличната работа на една складова програма.
- Автоматизирано планиране на доставки, независимо дали бизнесът ви "по рождение" е онлайн или с реални търговски обекти.
- Не сте обвързани с настолен комютър или лаптоп - имате безпроблемен достъп до вашата складова система през всяко едно устройство, включително през мобилен телефон и таблет.
- Безпрепятствено активиране към настоящия ви Seliton онлайн магазин, без промяна в структурата на вашите данни. Няма загуба на информация, няма нужда да преадминистрирате.
- Възможност за автоматично вливане на данни от външни системи чрез XML и CSV.
- Пестите време и заплати на служители, отговорни за ежедневна логистика на поръчки и продукти.
- Всички нужни инструменти са на едно място и в познатия ви стил и подредба.
- Работите с утвърден екип от специалисти, които познават вас и вашия бизнес.
- Получавате неограничена техническа поддръжка за всеки един сегмент на търговията ви на едно място.
Искате ли да разберете какво е усещането да управлявате целия си търтговски бизнес от едно място?
Ако се нуждаете от допълнителна информация или презентация, не се колебайте да се свържете с Търговския ни отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или на имейл адрес sales@seliton.bg