Email Маркетинг в онлайн магазин SELITON 10
Вече разполагате с богат генератор на нюзлетъри от ранга на MailChimp, вграден във вашия SELITON магазин!
БЕЗ ТЕХНИЧЕСКИ УМЕНИЯ, без писане на HTML и CSS код, без синхронизация с външна система!
Буквално за минути Вие ще създадете красив бюлетин с Вашите продукти и снимки, и актуални цени. Това е най-лесният начин да трупате нови поръчки, без да харчите нито лев за реклама!
- Дизайнер на имейл шаблони (email template builder)
- Изпращане, архив и статистика
- Разнообразни списъци с абонати (имейли) в зависимост от целите на кампанията
Сигурни ли сте, че наистина знаете кои са най-харесваните продукти във вашия онлайн магазин? Искате ли да научите в реално време в кои артикули се влюбват посетителите ви?
За версия SELITON 10 създадохме възможността клиентите да избират Любими продукти, без да бъдат задължавани за регистрация в сайта ви.
Тази опция е изключително предпочитана от потребителите в световен мащаб. По този начин те създават своеобразни списъци за пазаруване, без да се чувстват задължени да купят веднага.
И точно това е МНОГО ЦЕННО за вас! Защото ще измерите истинските потребителски вкусове и пазарни тенденции. Благодарение на това вече няма да ви се налага да стреляте на сляпо, а ще знаете точно кои артикули да групирате в следващата ви голяма промоция. Цялата ценна информация за желанията на вашите клиенти е във вашия собствен SELITON магазин.
Мислете дългосрочно - колкото повече знаете за вкусовете и поведението на вашите посетители, толкова повече ще продавате.
Как работи "Запиши се за отстъпка" (Информирай ме за падаща цена) ?
Клиентът разглежда продукти във вашия магазин, харесва конкретен артикул, но цената за него е твърде висока. С един клик се абонира за по-ниска цена на продукта, като въвежда и своя имейл. Оттам насетне всичко е във вашите ръце. Разполагате с цялата информация, необходима за това да осребрите интереса на вашия клиент. Изпратете му имейл с индивидуален код за отстъпка или го осведомете при следващата ви промоция, КОЯТО Е СВЪРЗАНА с конректния продукт или други подобни продукти.
- - Измервате потребителски вкусове
- Измервате ценова чуствителност
- Събирате имейли за лесни продажби в бъдещ момент чрез имейл маркетинг
- Изцяло под ваш контрол - пускате и спирате „Запиши се за отстъпка“ когато пожелаете
Вече ще знаете с точност кои от продуктите ви с изчерпана наличност си ЗАСЛУЖАВА ДА ЗАРЕДИТЕ ОТНОВО. Когато посетителят желае да закупи неналичен продукт, той ще има възможност да ви остави имейла си, за да му изпратите известие при ново зареждане.
А вече разполагайки с тези ценни имейли, може да ги използвате разумно и за други промоции и индивидуални предложения!
Автоматичните имейли след изоставени колички дават забележително добри резултати. Една трета от клиентите, които ги получават, се връщат в онлайн магазина и завършват поръчката си! Това сочи изследване на великобританската компания SaleCycle, специализирана в проучвания на потребителското поведение.
Всичко е под ваш контрол:
- - Вие решавате дали ще дадете отстъпка за завършване на поръчка
- Вие решавате колко дни да бъде валиден кодът за отстъпка
- Вие решавате кога да се изпрати автоматичия имейл, веднага или след час-два
- Вие съставяте/променяте съдържанието на имейла
- Вие съставяте/променяте дизайна на имейла, без технически познания!
Платформата за онлайн магазини SELITON 10 автоматично събира за Вас специфични списъци с абонати.
Освен това, Вие може да съставяте ваши допълнителни списъци с имейл абонати, като например "Клиенти на едро", "Клиенти на дребно", "Клиенти с поръчки над 200 лв." и да изпращате целенасочени послания към всяка клиентска аудитория.
SELITON събира и групира за вас потребителски вкусове и харесвания (желания). Статистиката е достъпна както на база клиент (посетител), така и на база конкретен продукт. Измислихме и уникален Кръстосан анализ, с който информацията става лесна за асимилиране. От Вас се иска само да организирате следващата добра промоция.
Много се гордеем, че създадохме затворен цикъл започващ от (1) събиране на имейли и харесвания, минаващ през (2) анализ на предпочитанията, и завършващ с (3) персонален имейл маркетинг, чрез (4) уникални красиви имейли.